TRX cvičení s popruhy

TRX Cviky

TRX vám pomůže vybudovat pevnou a zdravou postavu. Při tréninku používáte svou vlastní tělesnou hmotnost. TRX přináší novou dimenzi tréninku celého těla s jediným nářadím. Cvičení je zábavné, efektivní a přináší úžasné výsledky.

S TRX můžete provádět cviky na celkové posilování těla, pružnost, výbušnost nebo cviky na strečink. Samozřejmostí jsou základní cviky jako kliky, dřepy a výpady.

Ženy mohou vyzkoušet cviky na zadek a stehna nebo TRX trénink s cardio intervaly. Pro muže je vhodný silový trénink, např. cviky na prsní svaly nebo kondiční kruhový trénink.

TRX cviky dle zaměření:

TRX cviky – Výpady vpřed

Výpady na TRX sou zaměřeny na zpevnění CORE (svaly jádra) a břišních svalů. Podmínkou správného provedení je, že vaše tělo se musí pohybovat jako prkno. Žádné prohýbání. Rovná záda.



Jakub Wurzel: TRX ukazuje cestu návratu ke kořenům
5 (100%) 5 hlasů s


30 minutový TRX trénink

Vyzkoušej ZDARMA tréninkový plán, který ti
pomůže posílit celé tělo v mnoha rovinách.
A navíc tě bude bavit.

Tvůj e-mail je v bezpečí. Nezasíláme spam.

Pošlete odkaz na článek přátelům