TRX cvičení s popruhy

TRX Cviky

TRX vám pomůže vybudovat pevnou a zdravou postavu. Při tréninku používáte svou vlastní tělesnou hmotnost. TRX přináší novou dimenzi tréninku celého těla s jediným nářadím. Cvičení je zábavné, efektivní a přináší úžasné výsledky.

Dámská posilovna Praha
Dámská posilovna Praha

S TRX můžete provádět cviky na celkové posilování těla, pružnost, výbušnost nebo cviky na strečink. Samozřejmostí jsou základní cviky jako kliky, dřepy a výpady.

Ženy mohou vyzkoušet cviky na zadek a stehna nebo TRX trénink s cardio intervaly. Pro muže je vhodný silový trénink, např. cviky na prsní svaly nebo kondiční kruhový trénink.

TRX cviky dle zaměření:

TRX cviky – Výpady vpřed

Výpady na TRX sou zaměřeny na zpevnění CORE (svaly jádra) a břišních svalů. Podmínkou správného provedení je, že vaše tělo se musí pohybovat jako prkno. Žádné prohýbání. Rovná záda.



Jak si protáhnout a uvolnit záda na TRX?
4.9 (97.5%) 8 hlasů s


Pošlete odkaz na článek přátelům