Cviky na břicho

Připravili jsem pro vás články s cviky na zpevnění břicha a celkové posílení CORE (jádra). Silné CORE je základem všech efektivních a účinných pohybů. CORE cviky na břicho zpevňují a stabilizují oblasti trupu, pánve a páteře.

Dámská posilovna Praha
Dámská posilovna Praha

CORE představuje oblast celého trupu, včetně vnitřních orgánů. Velmi častou chybou jak trenérů, tak i samotných sportovců bývá posilování břišních svalů při současném opomíjení dalších oblastí jádra.

Historicky nejznámější cviky na břicho jsou zkracovačky. Jedná se ale o nejhorší cvik, protože dochází k příliš velkému tlaku na páteř. Tím se zvyšuje riziko výskytu výhřezu meziobratlové ploténky.

Jak nejrychleji zhubnout břicho?

Hledáte nejlepší cvik na břicho?  Je vaším cílem zhubnout břicho? Zapomeňte na instantní řešení a zkratky. Přečtetě se náš žebříček TOP 10 nejlepších a nejúčinějších cviků na břicho pro muže i ženy, inspirujte se články a tréninky níže a cvičte zdravě – výsledky se dostaví.


TRX cviky – Výpady vpřed

Výpady na TRX sou zaměřeny na zpevnění CORE (svaly jádra) a břišních svalů. Podmínkou správného provedení je, že vaše tělo se musí pohybovat jako prkno. Žádné prohýbání. Rovná záda.


TRX cviky

PSYCHO TRX trénink pro pokročilé

Ahoj, jmenuji se Lucho, je mi 40 let. Chtěl bych vám ukázat, že VŠE JE MOŽNÉ. Svůj trénink označuji jako TRX Psycho Workout a je extrémní, bláznivý, šílený. Tento trénink doporučuji pouze jedincům s velmi pokročilými tréninkovými schopnostmi.


TRX cviky

TRX trénink – Vzpor v závěsu

Vzpor v závěsu je náročnějším cvikem. Tento TRX cvik se provádí ve vzporu ležmo a s nohama v závěsu. Posilujeme svaly ramene, paží a trupu, břišní svalstvo, svaly kyčelního kloubu a celkovou stabilitu těla. Určitě tento cvik doporučujeme všem, kteří chtějí mít pevný CORE.



TRX trénink – Vzpor v závěsu
4.8 (96%) 5 hlasů s


Pošlete odkaz na článek přátelům