Cviky na břicho

Připravili jsem pro vás články s cviky na zpevnění břicha a celkové posílení CORE (jádra). Silné CORE je základem všech efektivních a účinných pohybů. CORE trénink zpevňuje a stabilizuje oblasti trupu, pánve a páteře.

Kurz osobní trenér Praha
Kurz osobní trenér Praha

CORE představuje oblast celého trupu, včetně vnitřních orgánů. Velmi častou chybou jak trenérů, tak i samotných sportovců bývá posilování břišních svalů při současném opomíjení dalších oblastí jádra. Historicky nejznámější cviky na břicho jsou zkracovačky. Díky TRX tuto “klasiku” z tělocviku na základce nahradíme mnohem efektivnějším cvičením.

TRX cviky – Výpady vpřed

16. 3. 2014

Výpady na TRX sou zaměřeny na zpevnění CORE (svaly jádra) a břišních svalů. Podmínkou správného provedení je, že vaše tělo se musí pohybovat jako prkno. Žádné prohýbání. Rovná záda.


TRX cviky

PSYCHO TRX trénink pro pokročilé

2. 5. 2012

Ahoj, jmenuji se Lucho, je mi 40 let. Chtěl bych vám ukázat, že VŠE JE MOŽNÉ. Svůj trénink označuji jako TRX Psycho Workout a je extrémní, bláznivý, šílený. Tento trénink doporučuji pouze jedincům s velmi pokročilými tréninkovými schopnostmi.


TRX cviky

TRX trénink – Vzpor v závěsu

13. 4. 2012

Vzpor v závěsu je náročnějším cvikem. Tento TRX cvik se provádí ve vzporu ležmo a s nohama v závěsu. Posilujeme svaly ramene, paží a trupu, břišní svalstvo, svaly kyčelního kloubu a celkovou stabilitu těla. Určitě tento cvik doporučujeme všem, kteří chtějí mít pevný CORE.



TRX trénink – Vzpor v závěsu
4.8 (96%) 5 hlasů s


30 minutový TRX trénink

Vyzkoušej ZDARMA tréninkový plán, který ti
pomůže posílit celé tělo v mnoha rovinách.
A navíc tě bude bavit.

Tvůj e-mail je v bezpečí. Nezasíláme spam.