TRX trénink – Vzpor v závěsu

Publikováno: 13. 4. 2012


TRX Atomic Push-UpsVzpor v závěsu • foto: www.youtube.com

Oficiální název: TRX Atomic Push-up

Popis cviku: vzpor ležmo, chodidla zavěšena v TRX – vzpor ležmo, skrčmo, chodidla zavěšena v TRX

Technika provedení: dlouhé TRX, zvednout hýždě, kolena pod hrudník. Neprohýbat v bedrech, držet hýždě zvednuté a trupem udržovat rovná záda

Fyziologický účinek: posilujeme svaly ramene, paží a trupu, břišní svalstvo, svaly kyčelního kloubu a celkovou stabilitu.

Video: Vzpor v závěsu


Vzpor v závěsu • video: www.youtube.com

Zakladatel prvního webu o závěsném tréninku v ČR. Od roku 2011 publikuje články o TRX a funkčním tréninku, které měsíčně inspirují tisíce čtenářů.  UX designer na volné noze, fitness nadšenec. Spolupracuje s 3D FITNESS a vzdělává se v 3D FITNESS Academy.

Tohle už jste četli?

TRX trénink – Vzpor v závěsu
4.8 (96%) 5 hlasů s

Štítky:

Pošlete odkaz na článek přátelům