TRX trénink – Veslování

Publikováno: 15. 4. 2012

TRX Low Rows

TRX Low Rows | foto: www.movementunlimitedinc.com

Oficiální název: TRX Low Rows

Popis cviku: mírný stoj rozkročný, mírný záklon, předpažit – paže skrčit.

Technika provedení: dlouhé TRX, TRX chytit před tělem, paže natažené, dlaně k sobě. V druhé fázi cviku lokty u těla, TRX na prsním svalu. V počátku cviku táhneme zády, nikoli pažemi.

Fyziologický účinek: posilujeme svaly zad a paží.

Video: TRX Veslování


TRX Veslování | video: www.youtube.com

Zakladatel prvního webu o závěsném tréninku v ČR. Od roku 2011 publikuje články o TRX a funkčním tréninku, které měsíčně inspirují tisíce čtenářů.  UX designer na volné noze, fitness nadšenec. Spolupracuje s 3D FITNESS a vzdělává se v 3D FITNESS Academy.

TRX trénink – Veslování
4.7 (93.33%) 9 hlasů s

30 minutový TRX trénink

Vyzkoušej ZDARMA tréninkový plán, který ti
pomůže posílit celé tělo v mnoha rovinách.
A navíc tě bude bavit.

Tvůj e-mail je v bezpečí. Nezasíláme spam.

Pošlete odkaz na článek přátelům