TRX trénink – Tlak na triceps

Publikováno: 28. 4. 2012

Funkční trénink na max

Trojhlavý sval pažní

Trojhlavý sval pažní (lat. musculus triceps brachii) je velký kosterní sval, umístěný na laterální straně paže. Jak už napovídá jeho název, trojhlavý svaltři hlavy:

  • dlouhá hlava
  • laterální hlava
  • mediální hlava

Trojhlavý pažní sval člověka tvoří 2/3 svalové hmoty paže. Pokud si přejete mít mohutné paže, musíte mít mohutný triceps.

TRX tlak na triceps

Oficiální název: TRX Overhead Tricep Extension

Popis cviku: mírný stoj rozkročný, mírný předklon, předpažit skrčmo, TRX chytit v oblasti uší – vzpažit.

Technika provedení: středně dlouhé TRX, lokty držet v šíři ramen, na úrovni uší a směřovat je přímo před sebe.

Fyziologický účinek: posilujeme trojhlavý sval pažní, cvik vyžaduje naprostou stabilitu těla.

Video: TRX Tlak na triceps


TRX tlak na triceps| video: www.youtube.com

Military Triceps Press


Military Triceps Press - TankMilitary Triceps Press | Foto: Flickr.com / GravityGuy’s photostream

Zakladatel prvního webu o závěsném tréninku v ČR. Od roku 2011 publikuje články o TRX a funkčním tréninku, které měsíčně inspirují tisíce čtenářů.  UX designer na volné noze, fitness nadšenec. Spolupracuje s 3D FITNESS a vzdělává se v 3D FITNESS Academy.

TRX trénink – Tlak na triceps
5 (100%) 3 hlasů s

30 minutový TRX trénink

Vyzkoušej ZDARMA tréninkový plán, který ti
pomůže posílit celé tělo v mnoha rovinách.
A navíc tě bude bavit.

Tvůj e-mail je v bezpečí. Nezasíláme spam.

Pošlete odkaz na článek přátelům