TRX trénink – Tlak na triceps

Publikováno: 28. 4. 2012

Contours baner

Trojhlavý sval pažní

Trojhlavý sval pažní (lat. musculus triceps brachii) je velký kosterní sval, umístěný na laterální straně paže. Jak už napovídá jeho název, trojhlavý svaltři hlavy:

  • dlouhá hlava
  • laterální hlava
  • mediální hlava

Trojhlavý pažní sval člověka tvoří 2/3 svalové hmoty paže. Pokud si přejete mít mohutné paže, musíte mít mohutný triceps.

TRX tlak na triceps

Oficiální název: TRX Overhead Tricep Extension

Popis cviku: mírný stoj rozkročný, mírný předklon, předpažit skrčmo, TRX chytit v oblasti uší – vzpažit.

Technika provedení: středně dlouhé TRX, lokty držet v šíři ramen, na úrovni uší a směřovat je přímo před sebe.

Fyziologický účinek: posilujeme trojhlavý sval pažní, cvik vyžaduje naprostou stabilitu těla.

Video: TRX Tlak na triceps


TRX tlak na triceps| video: www.youtube.com

Military Triceps Press


Military Triceps Press - TankMilitary Triceps Press | Foto: Flickr.com / GravityGuy’s photostream

Zakladatel prvního webu o závěsném tréninku v ČR. Od roku 2011 publikuje články o TRX a funkčním tréninku, které měsíčně inspirují tisíce čtenářů.  UX designer na volné noze, fitness nadšenec. Spolupracuje s 3D FITNESS a vzdělává se v 3D FITNESS Academy.

TRX trénink – Tlak na triceps
5 (100%) 3 hlasů s

Pošlete odkaz na článek přátelům