Účinné cviky na TRX – připravte své tělo do plavek

Publikováno: 23. 4. 2013

Na jaře se všechny posilovny a bazény začínají plnit lidmi, kteří se rozhodli po dlouhé zimě shodit pár kilo. Letošní zima byla opravdu dlouhá! .

S přibývajícím sluníčkem se v nás probouzí touha vypadat opět dobře a svěže a zformovat postavu do plavek.

Pokud patříte mezi ty, kteří se rozhodli zhubnout, vytvarovat určité partie nebo jen zpevnit své tělo po náročné zimě, máme pro vás TIP.

Připravili jsme pro několik rad a tipů jak si kvalitně zacvičit doma i bez nutnosti návštěvy posilovny či jiného sportovního prostředí. Vyzkoušejte domácí TRX trénink. Cvičení je náročné a velmi zábavné. Ideální kombinace. Jste připraveni?

Program závěsného cvičení i pro začátečníky

Při přípravě programu závěsného cvičení si můžete vytvořit trénink podle toho, co si z energetického systému, skupiny svalů nebo speciálních cviků na TRX budete chtít osvojit.

Po zvládnutí TRX si vytvoříte svůj vlastní styl cvičení, s využitím jedinečných pohybů, přechodů mezi cviky a integrované programy, které není možné provádět s jiným cvičebním náčiním.

t900x600
S TRX můžete provádět nekonečné množství cviků kdekoliv • foto: Fitness Anywhere

Programy závěsného tréninku lze plánovat v tradičním stylu s oddělenými přestávkami tak, aby přinesly dobré výsledky. Přínos TRX může být maximalizován při střední až vysoké intenzitě pohybu, který zabezpečí efektivní spalování kalorií a podpoří funkční posilování a odolnost organismu.

1. Vynikající domácí TRX® trénink s kardio intervaly

Vyzkoušejte vynikající domácí TRX® trénink s kardio intervaly doplněný profesionálním výkladem.
Trénink je vhodný pro začátečníky.

2. Cviky na TRX, které vás budou pálit!

Trénink je vhodný pro pokročilé.

Při tomto tréninku zažije vaše tělo “pálení”, které je způsobeno nahromaděnými metabolity ve svalech. Díky těmto cvikům na TRX prokrvíte své svaly a dáte jim nový impuls pro zlepšení a vytvarování.

Velkým přínosem cvičení s TRX závěsným tréninkem je, že s jediným kusem náčiní, které je možné uchytit kdekoli, můžeme provádět skutečně nekonečné množství cviků.

Minimalizujte čas přecházením od jednoho tréninkového stanoviště k jinému nebo cestováním do přeplněných fitness center.

TRX cviky – Jak za 30 minut posílit celé tělo a zlepšit fyzičku

Zakladatel prvního webu o závěsném tréninku v ČR. Od roku 2011 publikuje články o TRX a funkčním tréninku, které měsíčně inspirují tisíce čtenářů.  UX designer na volné noze, fitness nadšenec. Spolupracuje s 3D FITNESS a vzdělává se v 3D FITNESS Academy.

Účinné cviky na TRX – připravte své tělo do plavek
4.7 (94.29%) 14 hlasů s

30 minutový TRX trénink

Vyzkoušej ZDARMA tréninkový plán, který ti
pomůže posílit celé tělo v mnoha rovinách.
A navíc tě bude bavit.

Tvůj e-mail je v bezpečí. Nezasíláme spam.

Pošlete odkaz na článek přátelům