TRX na Facebooku Google+ TRX na Youtube

TRX vám pomůže vybudovat lepší postavu

Cvičení na TRX je efektivní, zábavné a přináší úžasné výsledky. Můžete provádět nekonečné množství cviků. Doma, na dovolené nebo kdekoliv na světě.

začít s TRX

Proč je TRX nejoblíbenější fitness nářadí?

TRX se stává vyhledávaným fitness nářadím. Návštěvníci wellness, posiloven a fitness center preferují TRX před ostatními druhy cvičení. Trénink na TRX je pro ně zábavný a přináší úžasné výsledky. Proč?

Nekonečné množství cviků

TRX přináší větší funkčnost než velké a drahé stroje. S jediným kusem nářadí provedete nekonečné množství cviků.

TRX je vhodné pro každého

Cvičení na TRX je určeno pro úplné začátečníky i elitní sportovce. Cviky lze snadno stupňovat. Zátěž upravíte nastavením polohy těla.

TRX posune váš trénink na vyšší úroveň

Cvičení na TRX zapojuje více rovin pohybu. Svalová hmota narůstá rovnoměrně, což snižuje riziko zranění a zvyšuje výkonnost.

Vybudujete si silné jádro

TRX buduje silné a stabilní jádro (CORE), které je základem všech efektivních a účinných pohybů lidského těla.

Můžete cvičit kdekoli

Kompaktní a lehký design TRX vám umožní cvičit doma, v tělocvičně nebo při cestování v hotelovém pokoji.

TRX šetří váš čas

Díky TRX trénujte bez nutnosti cestování do fitness centra a zpět domů. Neztrácíte čas a energii hledáním fitness stroje nebo činky.

Efektivní trénink celého těla

Můžete provádět celkové posilování těla, cviky na pružnost, sílu nebo výbušnost. Dokonce známé cviky jako kliky, shyby, dřepy a výpady.

Maximální výsledky v minimálním čase

Používáte svou vlastní tělesnou hmotnost. TRX umožňuje třírozměrné pohyby, které není možné provádět s jiným fitness nářadím.

Nejnovější články na blogu

Jak nastavit TRX pro cviky jednoruč

TRX-single-hand-mode
4.9.2014 -

Nevíte, jak správně spojit madla pro cviky jednou rukou? Ukážeme si protočení TRX madel pro cviky jednoruč a jeho využití u konkrétních TRX cviků.

Nejlepší TRX cviky na prsní svaly a celkový rozvoj hrudníku

TRX cviky na hrudnik
18.8.2014 -

Většina kulturistů je posedlá rozvojem prsních svalů. Základním cvikem je Bench-press. Dnes si ukážeme další dobré cviky na prsní svaly a rozvoj hrudníku pomocí TRX tréninku.

Zaregistruj se pro pravidelnou dávku motivace - TRX cviky a triky každý měsíc ZDARMA do e-mailu:
chci TRX (do e-mailu)