Cviky na prsa

TRX cviky

PSYCHO TRX trénink pro pokročilé

Ahoj, jmenuji se Lucho, je mi 40 let. Chtěl bych vám ukázat, že VŠE JE MOŽNÉ. Svůj trénink označuji jako TRX Psycho Workout a je extrémní, bláznivý, šílený. Tento trénink doporučuji pouze jedincům s velmi pokročilými tréninkovými schopnostmi.


TRX cviky

TRX trénink – Vzpor v závěsu

Vzpor v závěsu je náročnějším cvikem. Tento TRX cvik se provádí ve vzporu ležmo a s nohama v závěsu. Posilujeme svaly ramene, paží a trupu, břišní svalstvo, svaly kyčelního kloubu a celkovou stabilitu těla. Určitě tento cvik doporučujeme všem, kteří chtějí mít pevný CORE.


TRX cviky

TRX trénink – Klik v závěsu

Klik v závěsu neboli Trx Push Ups je vlastně TRX upravené cvičení klasických kliků, které jistě každý z nás cvičil už na základní škole. Zavěsíme nohy do TRX popruhů, vyrovnáme záda a posilujeme svaly ramene, paží a trupu, celkovou stabilitu.


TRX cviky

TRX trénink – Tlak na hrudník

Mnoho cviků na posilování horní části těla na TRX systému se podobá jiným typům tradičních cviků na tlaky a tahy, ale integrace celého těla a aktivace svalů celého těla jsou při funkčním posilování nesmírně efektivní.



TRX trénink – Tlak na hrudník
5 (100%) 3 hlasů s


Pošlete odkaz na článek přátelům