Zdravé fitness recepty

TRX Cviky

TRX vám pomůže vybudovat pevnou a zdravou postavu. Při tréninku používáte svou vlastní tělesnou hmotnost. TRX přináší novou dimenzi tréninku celého těla s jediným nářadím. Cvičení je zábavné, efektivní a přináší úžasné výsledky.

Hrazdy a kruhy na cvičení

S TRX můžete provádět cviky na celkové posilování těla, pružnost, výbušnost nebo cviky na strečink. Samozřejmostí jsou základní cviky jako kliky, dřepy a výpady.

Ženy mohou vyzkoušet cviky na zadek a stehna nebo TRX trénink s cardio intervaly. Pro muže je vhodný silový trénink, např. cviky na prsní svaly nebo kondiční kruhový trénink.

Články s TRX cviky dle zaměření:

TRX výpady

TRX cviky – Výpady vpřed

16. 3. 2014

Výpady na TRX sou zaměřeny na zpevnění CORE (svaly jádra) a břišních svalů. Podmínkou správného provedení je, že vaše tělo se musí pohybovat jako prkno. Žádné prohýbání. Rovná záda.


TRX cviky

Cviky na biceps, které si zamilujete

9. 11. 2013

Mít vypracovat bicepsy láká téměř každého. Bicepsy tak patří mezi nejčastěji procvičované svaly zejména u začátečníků. Díky TRX můžete nabrat velké bicepsy cvičením pouze s vlastní tělesnou hmotností.


Jak vznikl TRX systém aneb historie závěsného tréninku
5 (100%) 3 hlasů s

Zaregistruj se pro pravidelnou dávku motivace - TRX cviky a triky každý měsíc ZDARMA do e-mailu:
chci TRX (do e-mailu)

30 minutový TRX trénink

Vyzkoušej ZDARMA tréninkový plán, který ti
pomůže posílit celé tělo v mnoha rovinách.
A navíc tě bude bavit.

Tvůj e-mail je v bezpečí. Nezasíláme spam.